Merhaba eğer çocuğunuz yoğurdu severse maalesef ki o kavanozlar az gelebilir sürekli mayalamakla uğraşırsınız şayet ben weewel makinesini aldım ek gıdaya geçtik ama toplasanız 5 kere anca mayalamışım cunku yetistiremiyordum bebeğim herseyi yoğurtla yiyor 😁 o yüzden 5 kg alıp mayalıyorum anca yetiyor bize 😂😂 yoksa makineye diyecek bi lafım yok gayet güzel mayalıyor taş gibi oluyor ayrica ben activia yoğurtla mayalıyordum probiyotik açısından tadı da çok güzel oluyordu eğer olur da yine makine almak isterseniz activiayla mayalamanizi tavsiye ederim ☺️ Bu arada yoğurt makinesi yerine buharda pişirme makinesi ya da aparatı alsanız daha makbule geçer cunku yoğurt illa ki her evde mayalanan bulunan bisey ama ek gıda icin buharda pişirme aparatları olmazsa olmazz 😄