enh-enh Benimde ilk valla tecrubem yok son 1 aydir eli hep agzindaydi seli akiyordu gunde kac kez dosluk degistiriyorduk dis diye dusundum ben hep on kesici dislere bakardim ama kopek disiymis agzinin icinde damaklarina elimi surdum bi baktim elime batiyor ve baktim ki oglusumun disi patlamis 😀