Buse_efe merhaba yeni başlasanız bile 3 öğün olmuyor ek gıda bende doktor tavsiyesi ile 5. Ayda başladım önce neredeyse 6. Ayına kadar tadımlarla gidiyorsunuz azar azar bence başlamayın hemen daha çok küçük ben şimdi bile korkuyorum 20 gün oldu başlayalı, biraz saha sabredebilirsiniz☺️