Bugün 4 aya 1 hafta kala alerji kontrolümüz için doktorumuza gittik doktorumuz iyileşme başladıkça diyetini açıcam 4. Aya girdiğinizde de ek gıdaya başlıcaz dedi sürekli emmek isteyen çok emen bir bebeğim var bunu da söyledim ama şaşırdım erken başlayalım demesine kendisi doçent doktor güvenim sonsuz ama bizim gibi olanlar var mı doyamadığı için mi başlatıyor acaba bunları sormayı unutmuşum bizim gibi olan var mı acaba