Sinemisssss Benim annemler de 4 yaşındayken ben anlamislar götürmüşler ama bi düzelme olmamış ortapedik ayakkabilar alsalar da bende var kizimda da var mi acaba die düşünüyorm ara ara bakiorum ama anlamiyorum teşekkür ederim bende aşıya gittigim zamn bi sorim 19 aylik benim kızım da