cemre_-34 Kızlar bebegim parmağını emiyor hatta bazen uykuya bile daldığı oluyor emziriyirum ama yine emiyor parmağını bazen gece uykusunda elini emiyor bazen sabah uykusunda napacan bu emmesini ya alışır diye korkuyorum..
Ayse252125 cemre_-34 benim de oğlum 5 buçuk aylık yeni yeni başladı işaret parmağını emiyor ama sıkıntı görmedim ben yani çok mu yapıyor bebeğiniz
sarmaliklahana cemre_-34 Emzik denediniz mi🙄 Kızım 5 ay 9 günlük oldu. Emzik sadece uyurken alıyordu son aydır hep agzında arada oynuyor arada emiyor. Elini agzına sokmuyor en azından Emzik bıraktırılır da parmak daha zor 😔
cemre_-34 Ayse252125 evet genelde eli ağzında hep sanki doğmuyor da elini emiyor gbi bazende acaba dış mi çıkarak diye düşünüyorum yani uyanıyor hemen ağzını parmağına götürüyor uykuya dalıyor resmn bazen parmağını emerek uykuya daldığını görürüm yakalarim
Ayse252125 cemre_-34 aç olabilir mi acaba çok sık yapıyorsa açtır belki benim oğlum çok fazla aç olursa elini emiyor anlıyorum parmağını şu anda oyun olarak emiyor arada. Ben yeni kaşık mamaya başladım geceleri veriyorum uyumadan sonra emziriyorum biraz faydasını gördüm isterseniz sizde bi öyle deneyin
cemre_-34 simiyyy umarım normaldir şimdiden alışkanlık yaptı gbi uykusunda uyanır uyanmaz emer parmağını öyle uykuya dalar resmn yakalıyorum bir kaç kere uyurken elini agzinda oluyor
Ayse252125 cemre_-34 geceleri çok sık uyanıyordu ağlıyordu kilo alımı da azdı bende denedim faydasını gördüm biraz daha düzenli uyuyor gece