Oğlum 10 aylık. Hala bi uyku düzenimiz yok. 19:30, 20:30 arası uyuyo ama bi saat sonra uyanıyo. Yatağından almasam ağlıyo, dayanamıyorum bu sefer. Napmalıyım bilmiyorum tükenmişlik sendromuna girdim yarım paket cips yedim bu saatte oldu mu şimdi bu 🤦🏻♀️