Alindoga0705 Kizlaarrr bebegimin basinda konak olusmus ama azcik var cogalmadan önereceğiniz yontemlee var mi birde sapuan ne önerirsiniz
Minnakkk Alindoga0705 zeytinyagı ile karbanotı karısıtırın oyle sürğn kafasına 1 saat kadar beklesin sık dişli tarakla ters yöne kabukları kaldırarak tarayın arkadan yıkayın hic bişey kalmıyor. Tabaka halinde cok kalımdı konaklarımız oyle gecti Bi tek
asilatasmom Alindoga0705 zeytinyağ sürüp banyo öncesi bekletiyorum sonra mustelanın konak şampuanı çok iyi hiç kalmadı bizde de
Zlyhky11 Bebek ya da zeytin yağı sür canm sonra tarakla ters yöne tara tabi yag 2 saat filan başında dursun sonra yikarsin
Merveenuur16 Mustela şampuanını kullanmıştım hep her banyo sonrası konak tarağıyla taradım hiç birşeyi kalmadı 3-4 yıkamada bitti
Etipufffum_benim Zeytinyağı nı bı kahve fincanın içine dok bı cay kaşığı kadar karbonat karıştır saçına sur bıraz bekle yıka acıbadem dekı doktor demişti
Nlfrszn Alindoga0705 canım zeytın yagı ıle yumusat masaj yapr yapa sonra dişli tarakla yavas yavaş taraya taraya cıkıyor benım oglumuda kaynanam cıkarmıstı yarım saate cıkardı dahada olmadı
Irmakprensesinannesi Alindoga0705 zeytinyağı ve karbonat karıştır süt kafasına beklet tara yıka 3 günde hiç bisey klmaz
Irmakprensesinannesi Nlfrszn valla ben ikisini karıştırdım 1 çay kaşığıyla sürdüm direk etki etti kızım da ise yaradi