Kızlar,bebeğim 17 aylık ve doğduğu günden yalnız bakıyorum.Eşim işte tabi.Konu şu kızıma her şeye olmaz,hayır gibi engeller koymuyorum.Yemesini ve yapması tehlikeli olan şeylet hariç.Ve terbiyesi kadar bana olan hissleri çok önemli benim için.Yani istemiyorum benden korksun.Bazen ama bir şeye ısrarla isteyince hayır kızım olmaz diyorum sinirlenip ağlıyor.KitaplArda da okuduğum kadar bir şey için ağlarsa onu katiyyen vermemek lazım yoksa ağlamağı silah edinir kendine ve öyle yapıyprum.Ama kızım son zamanlar bir şeyi yapınca ve ya isteyince mesela bugün kalemi kulağına sokmaya çalışıyordu o sırada sakince elini kulağından çekerek öyle yapma aşkım dedim ve sakince ağlamaya başladı üzülür gibi.Ve bu durum son zamanlarda sık sık oluyor yumşak ve sakin dediyim halde böyle yapıyor içim acıyor resmen.Kötü bir annemiyim acaba?Kızımın gözünde otoriter engel koyan bir anneyim ve benden korkuyor mu?