Kizlar az önceki postumda yorum olarak gelmiş, daha net bilgisi olanlar bilgi verirse çok sevinirim. Ego kartım yok yarın şehir hastanesine gitmek zorundayım temassız kredi kartıyla binebilirmiyim birde daha fazla ücret kesiliyor denilmiş onun biniş ücreti ne kadar bilginiz varmi