Lavinia_21 Esenler medipol hastanesinde sünnet yaptıracağım oğlum 7 buçuk aylık, çocuk cerrahı mı ürolog mu tercih edersiniz dediler kararsız kaldım tavsiyelerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var yarın için randevu alacağım şimdi
Keremikonunannesi Lavinia_21 Özellikle bebeklerde uzmanlaşmış bir ürologa yaptırmıştık biz. Çok şükür sorunsuz sıkıntısız geçmişti. Size de geçmiş olsun şimdiden.
Lavinia_21 Deletedmom_41 Arlsny Yamanmoms teşekkür ederim. iyileşme süreci nasıl oldu acaba kaç günde iyileşti
Yamanmoms Lavinia_21 47 gunluktu sunnet oldugunda donemiyordu o sebeple cok rahat oldu lokal anestezi yapildi vurulan igne o bolgeyi 18 saat uyusuk tutar uyusuk gectiginde de zaten doku iyilesmis olacak dedi doktorumuz karton bardak konuldu ve gercekten ertesi sabah iyilesti cisli bez hikaye saniyordum dogruymus huysuzluk aglama hic olmadi simdiden hayirli olsun Allah damatligini gostersin
Arlsny Cumartesi günü oldu sünnet ağrı acı huzursuzluk hiçbir şey olmadı bugün ılık su ile yıkamaya başladık doktoru gayet iyi dedi karton bardak koyuyorum daha
Karakiizzx Ürolog yaptı klipsli yöntemle sünnet yaptırdık 4 buçuk aylıktı 1 haftada şişlik inmişti. İlk gün dışında diğer günler her zamanki gibiydi 😊
Nazligktg bebeğim 14.5 aylık geçen perşembe sünnet oldu doktor sprey ve kantaron kullanmamı söyledi 6 gün oldu hâla toparlamadı dün belogent krem verdi 3 gün 3 kere pipinin kenarları su toplamış gibi karton bardakta kullanıyorum.
Lavinia_21 Nazligktg geçmiş olsun 14.5 aylık ya hareketli olduğundan olabilir mi acaba? Aklıma o geldi şimdi
Nazligktg Lavinia_21 olabilir haklısınız hiç yerinde durmuyor sabah 10da kalkıyor gece 11e kadar dur durak yok
tombilibuuu Bizde cocuk cerrahında yaptirdik 7.5 aylikti zatwn ama cocugum az da olsa anestezi aldi sonrasinda yaklasik 1 saat agladi yavrum hwrhangi bosey vermediler ilac filan ilk gun hareket etmedi genelde oturdu yattı. Ikincu günü ufak ufak kalkti ve ilk gwce cok rahat uyudu masallah. Insallah hayırlısıyla atlatırsınız.