mimikkralicesi Ağrı değil de kasılmam oluyordu. Önce nst çekildi,nstde kasılmalar çıkınca doktor idrar tahlili yapalım dedi ve enfeksiyon çıktı. Sonra antibiyotik bir iki ilaç kullandım ve geçti. Ama sizin başka bir sebebiniz olabilir,erken doğum postlarını okuyup kafaya taktıysanız psikolojik etkilenmeden olabilir,normal kasılmalar olabilir ara ara hamilelikte olabiliyor kasılmalar çünkü. Ama şiddeti ve sıklığı önemli bununda en iyi kararını doktor verir,fakat çok geciktirmeden doktora görünün bence umarım önemli bişey değildir.
Birde kötü hikayeleri okumayın mümkün olduğunca görmezden gelin,insan ister istemez etkileniyor çünkü.😌