Kubra34 Emziren anneler,meme ucunda süt tıkanması gibi beyazlık oluşuyor,yanma ve acıda oluyor.Doktora gittim fakat emzirirken normal bu tarz durumlar diyerek önemsemedi(Devlet Hastanesi).Bu durumu yaşayanlar o beyazlıktan kurtulmak için ne yapıyorsunuz?
Littleboy Kubra34 Aynı durumu ben de yaşadım canım emzirdikçe geçiyor bide bir ara mastit artı o beyazlık vardı o zaman önce göğsümü pompa ile boşalttı hemşireler sonra da ilaç kullandım1 hafta doktor vermişti.
Littleboy Kubra34 Bende tam olarak engellememişti biraz sütüm azaldı ve çok acıyordu sonra geçinde herşey normale döndü.
Littleboy Kubra34 Mastit olursa o zaman tıkanıyor süt kanalları ve göğsün taş gibi oluyor çok acı veriyor bende ikisi birden olmuştu çok kötüydü. Sanırım sizin sadece beyazlıktan dolayı meme ucundaki acı.