İyi akşamlar sevgili anneler.. 6 gün önce sezeryan doğum yaptım ilk bebek olduğu için haliyle acemilikte var ilk gün memeyi bi şekilde tutmayı başarıyorduk bebeğimle tabi şırıngayla mama desteği de verdik 3.gün farklı etmenlerden dolayı(!) bebeğe biberondan mama vermeye başlandı ve beni emmemeye başladı aynı gün. O günün gecesinde zor bela tutturabildim ertesi gün de devam ettirdim iki gün boyunca. Daha sonra hastane kontrolüne gittik ve sarılığımız çıktı 15 değerinde. Bol bol beslenmemiz söylendi. Eve geldik yine bebeğim iki memeyi de emdi sonrasında biberon verdik ve bundan sonraki emzirmelerim hep sorunlu oldu ya zorla tutturuyorum ya da hiç tutmuyor ve her emzirme sonunda kendimi hüngür hüngür ağlarken buluyorum. Şimdi bile 45 dakika sadece memeyi tutması için uğraştım ama sonuç yine olumsuz 😔😔😔 nolur, Allah rızası için yardım edin içim dağlanıyor her emmmeyişinde.. bildiğiniz güvenilir emzirme danışmanları varsa yardım almak istiyorum.. sütüm de geliyor bu arada sevgili anneler gelmemesiyle