Merhaba arkadaşlar. 10 günlük anneyim 2 gün önce ciddi enfeksiyon geçirdim ve 5 günlük bi antibiyotik kullanmam lazım. Kullanmak istemedim ancak doktor riskli olduğunu söyledii. Bende ilaca başlamadan 1 gün önce sürekli süt sağıp buzluğa attım. Ancak şuan şırıngayla bebeğim beslenirken keyif almıyor ve huysuz. Bu 5 gün biberon kullansam sonradan göğsümü tekrar kabul eder mi acaba? Meme reddi yaşamak istemiyorum size bir danışmak istedim