Perihanokutan Kızlar kızım 2 yaşında vitamin olarak argivit şurup kullanıyoruz. Bir de zühre ana kids alıp onuda kullanmak istiyorum kızıma. İkisini beraber versem bir zararı olur mu ?
kaansmom Perihanokutan bilgim yok zühre ana bizde kullanıyoruz memnunum ben balık yağı ve onu kullanıyorum hergün
Perihanokutan arasbek Daha 1 ay kullandım bir kaç ay daha kullanmam gerekir kesin sonuç almam için. Ama boyda uzama oldu gibi sanki 🙏🏻 Bakalım görcez biraz daha kullanayım güncellicem yorumumu❤️
Bsrumt55 arasbek bende kullanıyorum oglum aşırı iştahsız bi çocuktu şükür iştahı açıldı eskiye gore iyi yiyor sürekli acıktım diyor
kaansmom Perihanokutan pekmezli arı sütlü olanı kullanıyorum sarı kutuda balık yağınada 1 yaşında başladım kaç aylık bebeğiniz
Perihanokutan Bsrumt55 Benimkide iştahlıydı 1 bucuk yaşından itibaren herşeyi seçmeye başladı. İştahı azaldı. Şimdi 25 aylık oldu hala yemiyor bişey