Rukiye1991 Merhabalar oğlum 7 aylık. 4 numara bebek bezi kullanıyoruz. Kaç ay daha kullanır? Şu an 9 kilo.
Aklimdasin Rukiye1991 hangi marka kullanıyorsunuz? Bez sıkmıyor mu 🤔 7 aylık iken 6 no kullanıyordum 9 kg yuz
Denizzz88 Rukiye1991 benim oğlumda 9 kilo 4 numara prima kullanıyorum normal yani hafif iz yapıyor ama elimle kontrol ediyorum sıkı değil. Göbeğinde falan çok iz yapıyor mu o zaman değiştirin