Kuzeybabyy posasini ayırıyor. Ama ayyy çok uğraştırıcı ve zahmetli ya. 1 bardak şey için o kadar parçayı temizlemek o kadar zor ki. Oğlum ek gıdaya geçtiğinde havucu elmayı sıkıp veririm dedim. Gittim aldım. Herhalde 2.3 defa yaptım. Çok zahmetli ya. Kaldırdım duruyor 5 yıldır kullanmıyorum