Songena19 Buse67 valla bence maske filan takın sürekli elinizi filan yıkayın benim 2yasindaki kızım hastaydı kardeşi 10günlükken onada bulaştı ve hastalandı bronşit oldu küvezde yattı bir hafta maalesef
Buse67 Songena19 hadi ya geçmiş olsun zaten öyle öpmefalan yok daha dikkatli olmaya çalışıyorum hastaneden oldu büyük ihtimal hastalığım
Songena19 Buse67 çok geçmiş olsun inşallah bir an önce atlatirsiniz bebeğinize bulaşmadan çünkü yenidoğan bebeklerin bağışıklıklari düşük oluyor tedbiri elden bırakmamak lazım
Buse67 Songena19 inşallah bakalım hastanenin mikrobunu atamadım daha üstümden ondan oldum zaten ya dikişlerim de yeni öksüremiyorum hapşuramıyorum