Ervaannesii Kereminannesiii hmm benimde 4 ay olmak üzere hala olmadım da merak ettim ne zaman olunması normal diye 🙄
Kereminannesiii Ervaannesii 1 seneye kadar normal diyor doktorlar. Emziren annelerde süre uzar diyorlar ama ben emzirdiğim halde çabuk oldu
Sel Ervaannesii ben dogum yapali bes bucuk ay oldu bugun kontrole gitmistim doktora emzirme performansina gore adet olma zamani degisir dedi. Cogunlukla ek gidaya basladiktan sonra olunur ama 1 yila kadar olunmayabur. Normaldir dedi
Evrim1906 Ervaannesii doğum kanamam 15 gün sürdü 40im çıktıktan 15 gün sonra eski adet düzenime geri döndüm