Kameredd Dün tuvalet eğitimine başladık. Dışarısı için poşeyit takılan katlanabilen portatif lazımlıklardan almaya gerek var mı? Ne kdar kullanışlılar. Süreci tamamladıktan sonra lazm olmuyor mu yoksa uzun süre kullanır mıyız
Aklimdasin Kameredd 🤷♀️ Hiç denemedim. Tuvalet eğitimi 1 hafta sürmüştü sonrasında öğrenmişti. Eger devamlı evdeyseniz almayin bekleyin bir süre daha duruma göre hareket edersiniz
Kameredd Aklimdasin peki dışarda turabiliyor mu yeterince mesela parkta oyunuyoruz tuvaletim geldi diyor eve gidene kadar tutabiliyor mu😄 veya arabada nasıl ilerliyor süreç bir de avmlerde ben bile oturamuyorum alafrangaya bebiş bi de oraya buraya elini sürecek vs aklıma bunlar geliyor çok mu abartıyorum
Aklimdasin Kameredd :) dısarıda tutuyordu evet Avm veya baska bir yerde oturtmadım tuvalete kucagıma alıp o sekilde yaptırmıstım 🤷♀️ Yo haklısınız yani heryer mikrop oturtulmaz
Aklimdasin Kameredd Zaten Sürekli çiş var mı kaka var mı diye sorarsınız. Arada yok desede dısarıda musaıt yer oldukca gidersiniz hem yapmıs olur o bahane ile zor durumda kalmazsınız