199823 inanın defalarca kez post açmıştım asla yemiyor diye.Oğlum 8.5 aylık 10 gündür maşallah yemeye başladı.Eşim yedirdi bigün denedi ve ağzını açtı şok oldum.Sizden başkası denesin eşiniz anneniz vs.Benim oğlumda sadece emiyordu oturup ağladım kaç kez yemiyor diye.Eşim verdikten sonra yoğurt denedim parmağıma batırıp ve öyle sevdi.Sonra yoğurt çorbası yaptım bayıldı.Bizde şuan çorba yoğurt ve az da olsa kahvaltıyla ilerliyoruz iştahı açıldı severek yiyor.Emiyorda öyle sabırla ilerliyoruz.Zorlamayın kendinizi üzmeyin.Mutlaka ama mutlaka bebeğinize yemek teklif ederken sizde yemek yiyin masanıza alın biz birazda öyle aştık..Brokoli hiç teklif ettiniz mi blw olarak.Benim oğlum blwyi bitek brokolide yapıyor 😅Belki işe yarar.Mutlaka sevdiği bişi çıkacaktır sabrlı olun aç bırakın biraz sizden göre göre tatmak isteyeceği şeyler olacaktır🙏inanın artık diyorum ki benim oğlum bile yediyse her bebek yer😅♥️