Mina25 ben bebeklen benim öyleymiş. Annem hep anlatır, doktora götürmüşler hiç bir sorun çıkmamış. 30 senedir de bir sıkıntı yaşamadım çok şükür. Uzun yıllar profesyonel olarak voleybol oynadım, kendim düzenli sporumu yaparım( doğuma kadar en azından😂) eğer kalçada bir sıkıntı yoksa birşey yoktur, yinede doktorunuza gösterin başka doktorlar ile de görüşün.