2603 benimki dört günlüktü biberondan daha kolay beslendiğini anlayıp memeyi reddettiğinde. Meme verdiğimde çığlık kıyamet ağlıyor biberon verince susup içiyordu. Kaşık biberona geçtim hemen. Beslenme sağlanıyordu ama emme güdüsü çok güçlü ve kaşık biberon o güdüyü doyurmuyor. Sadece emmek için bile mememi almaya başladı kısa süre sonra. İkinci ayında kendiliğinden mamayı, emziği ve biberonu reddetti bu sefer de, sadece anne sütüyle besleniyor. Bununla ikinci sorunuzu da cevaplamış oldum, benimki asla emzik almıyor, başlarda da sadece uyku sersemiyken tutuyordu.