Bana herkes 3 ay 6 ay düzelir diye ümit verdi herkes, o yüzden ben sana aynısni yapmak istemem bebekten bebeğe değişiyor.ama aralıksız uyuma olayını 1 yaşıni hatta bazı durumlarda 2 yaşını geçene kadar unutun bence benim bebeğim 9 aylık olucak ve saat başı çok nadir bazen 2 saatte bir kalkıyor bu sürece alışın bence 🌼