gulenadam Oğlum ek gıdayı yemiyor. Altı ayına yeni girdik be verirsem vereyim ağlıyor istemiyor püskürtüyor awentin alıştırma bardağını aldım su içmiyor çekmşyor içine. Bende kan damlasının içindeki aparatıyla damlatıyorum ağzına. Moralim o kadar bozuk ki. Bugün pirinç unlu muhallebi yaptım içine bir çay kaşığı pekmez attım yarısını yedi ama zorla ağzını kapıyor oynatarak yedirdim. Pütürlü şeyleri hele hemen öğürüyor. Allah aşkına bişey söyleyin normal mi geçiyor mu ne yedireyim ben bu çocuğa ? Mamayla besleniyor bazen tamamını bitiriyor bazen yarım bırakıyor. Zayıflayacak diye korkuyorum.
Balannesiiiiii gulenadam 6 ayına yeni girmişsinir zaten, ha deyince olmuyor zamanla olucak olumsuz düşünmeyin 3 gün ağxını açmaz 4. Gün herşeyi ağzına götürmek ister merak etmeyin geçecek
BuzluKahve gulenadam erken başlamışsınız, belli ki hazır değil. Zaten ilk bir ay tadım yaptırmanız gerek. Yediği 1-2 kaşık oluyor. Pirinç unlu muhallebilerle bu işe başlar ve zorlarsanız ileride da çok sorun yaşarsınız.
NilAsyaMom gulenadam bugün doktoranneninblogu İnstagram sayfasına bi anne dm atmıştı. Bebeği ek gıda yemiyormuş. Kan değerlerine bakılmış b12 eksikliği ve kan ile ilgili bi eksiklik varmış. Takviye sonrası bebeği ek gıdayı çok gğzel yemeye başlamış. Kan sayımı yaptırın bence
gulenadam BuzluKahve ne konuda irmikli ünlü muhallebi yapıp içine bebe bisküvisi ya da meyve katacaktım arada böyle vermeyi düşünüyordum siz nasıl beslediniz ilk ay
Barlasb10 Ek gıda doyumluk vermeyeceksiniz ki neden zayıflasın zaten anne sütü ya da mama alacak %90 tadım yapacaksınız sadece 1 çay kaşığı başlayıp 1 yemek kaşığına çıkartarak. Blw deneyin bir de
BuzluKahve gulenadam ben ilk ay sadece sırayla tek tek sebze meyve yogurt tadımı yaptım. Muhallebi hala hiç vermiyorum.
Barlasb10 gulenadam yanınızda biri olsada durum değişmez ki zaten haşlanmış vereceksiniz yarısını da yemeyecek hatta tadını alsa alerjisi var mı yok mu öğrenseniz yeter ilk ay sonra alışırsınız bir de bebeklerde öğürme refleksi dilin ortalarında olduğu için daha çabuk öğürüp çıkartıyorlar.
gulenadam BuzluKahve tek tek tadım yaptınız yedi mi peki bebeğiniz toka ağladı mı türkrdü mü öğürdü mü benimki hepsini yapıyor bugün brokoli haşladım çatalla ezdim zeytinyağı kattım ama yok almasıyla ağlaması öğürmesi bir oldu.
NilAsyaMom gulenadam tabi ki normal. Farklı bi tat ile karşılaşıyor her seferinde bocalamış olabilir. Farklı alternatifler ve yollar araştırın. Elbet onun da sevdiği bir tat ve besin olacaktır. Sıkıntı etmeyin hangi bebek homidigırtlak yemek yer ki
BuzluKahve gulenadam ben blw başladım. Buharda haşlayıp önüne koydum parmak boyutunda. Patates, kabak, havuç gibi sebzelerle başladım. Bazen ağzına götürdü yedi, bazen attı😅 Tam olarak karnını doyurması 2 ayı buldu
gulenadam BuzluKahve fazla yemedi yani öpürmedi mi peki yerken sebzeler çok lezzetsiz ya bende olsam bende sevmem ki
gulenadam Barlasb10 anladım bu öğürmesi ne zaman geçer peki tahminen hep böyle mi yapacak. Meyve pürelerine irmik te katmak istiyorum