incitanem0302 Bebeğim 19 günlük gaz 4-5 gündür özellikle akşam saatlerinde başlayan gaz sancısı var gaz sancısından uyuyamıyor hemen uyanıyor sadece mememde sakinleşiyor onu da bazen ağlayarak bırakıp geri emiyor çok çaresiz kaldım gaza ne iyi gelir?
Busra2326 incitanem0302 mommys bliss gaz damlası alın rahatlarsınız, yemeklerinize kimyon katın çoğu yemek gaz yapar 😟
Busraaslan incitanem0302 sap simplex damla kullanabilirsiniz çoğu kişi bio gaia önermiş fakat o probiyotiktir gaza etkisi ancak bi gaz damlasıyla kombine şekilde etkili olur biogai günde 5 damla bir kez sap simplex içinde 3 kere 10 damla önermişti doktorumuz
Koalakoala Biz de biogaia ilaç kullandık. Buna ek olarak buzuki Orhan kolik bebek müzikleri önermişti doktorumuz.gün içerisinde egzersizler sakinleştirici duş iyi gelen şeyler arasındaydı.Her şeyden önce sabır dilerim
citlembikannesi AnnaKarenina_ bende sipariş ettim hala gelmedi gözüm yolda bekliyorum siz önermiştiniz yorumlarda epey iyiydi inşallah çare olur
Musaaybar Vicol diye bitkisel bir damla eczacımızın önerisiyle kullandık kolik bir bebek olmamıza rağmen çok çok fayda gördük
Annenazz Musaaybar vicol eşim de almış eczacı önermiş de ben kullanmaya korktum. Bi kere kullandım bebeğim sürekli uyudu . Belki kucuk diye sizinki kaç aylıktı
AnnaKarenina_ citlembikannesi keşke eczaneden alsaydınız hemen gün içiinde getiriyorlar birde internette bazen sahte ilaçlar oluyor
yazgulu123 incitanem0302 bizde 13 günlükken hastanelik olmuştuk gazdan dolayı. Doktor gaz ve probiyotik verdi. Onlar rahatlattı. symbiosys ve sab simpleks kullanıyorum
citlembikannesi AnnaKarenina_ yaa trendyoldan aldım inşallah sıkıntı olmaz 100₺ di eczanede pahalıdır belki dedim haklısınız hata ettim bir daha muhakak eczaneden alıcam bekle bekle bi hal olduk
Kereeeeemm0101 citlembikannesi ilaç konusunu iyi araştırıp barkodlu güvenilir yerden mi aldınız dikkat edin diye söylüyorum ♥️😘 dolandırıcı çok çocuklarımıza yanlış şeyler yapmayalım bende mama baktım ama güvenemedim ya
AnnaKarenina_ citlembikannesi pahalıda olsa ordan almak lazım ben 120 tlye alıyorum eczaneden inşallah sizde faydasını görürsünüz 🙏🏻
citlembikannesi Kereeeeemm0101 teşekkür ederim 🙏🏻 haklısınız mama bende sipariş edip iptal ettim. Cünkü son kullanma tarihi gecsede etiket değşiyolarmıs yorumlarda okudum trendyol
Kereeeeemm0101 citlembikannesi evet internetten mama ilaç getirtmek doğru değil Bencede ❤️☺️ Allah korusun
Damla-Ataaa Biogai gaz damlası kullandık bizde şu an 4,5 aylık olduk 1 haftadır kullanmıyoruz 🙏🏻🙏🏻 Fön makinesiyle ayaklarını ve karnını ısıttıktan sonra masaj yapıp yüz üstü çevirip yatırın işe yarayacaktır 🥰
Damla-Ataaa incitanem0302 birde her gaz damlası her bebekte işe yaramayabiliyormuş bunu malesef deneyerek görmek gerekiyo doktorumuz söylemişti umarım bir an önce iyi gelir miniğe 🙏🏻
rengarenkduduv incitanem0302 15 gündür aynı dertten muzdaribim. Kızım 32 günlük ve dehşet bir gaz sancısı var. Biogaia kullanıyorum fazlalaştıkça doktoru ek olarak Nurse Harvey’s verdi. Ancak bu damlayı kullanınca daha da fazla gazını tetikledi. Her gaz damlası her bebeğe ne yazık ki iyi gelmiyor biraz deneme yanılma yapmak gerekli. Allah yardımcınız olsun bugün artık huni takıp delirmelik kıvama gelmiştim.
Sare35_ incitanem0302 öncelikle bebeğiniz kız mı erkek mi kolik mi onu bilmeniz gozlemlemeniz gerek sonrasında gaz için püf noktası 1 gaz masajı 1 sıcak uygulamak sıcak dediğin bildigimiz sıcak değil kendini elini sıcak yap sonra zeytinyağı ile bebeğin göbeğini ov bağırsak hareketi yönünde o rahatlatıp gazını atmasına yardımcı olacak
incitanem0302 Sare35_ bebeğim kız ağlama krizi yok arada ağlıyor ama her akşam aynı saatlerde huzursuz uyuyamıyor