Tomrish Merhaba kızlar, arkadaşımın erkek ikizleri olucak. Birinin ismi Leo olsun istoyorlar ama uygun bir isim bulamadılar, ne dersiniz ne olabilir ?
demirboy Tomrish oğlumu ABD de doğursaydım adını dennise leo koyucaktım uyumlu değil ama böyle hoşuma gitmişti