YigtnAnnesi genelde 20.günden sonra başlar gaz sancıları. Bizim de öyle oldu. Gaz damlası be biogaia probiyotik kullandım. Kimyon hem kendim içtim hem oğluma içirdim. 2.ay gittiğinde gaz sıkıntımız da bitti. Ondan uymuyor olabilir. Çok sancılanırsa bi Müslin bezi ütüyle ısıt karnına koy çok rahatlatır.