Merhaba anneler 19 aylık kızım 1 aydır tırnaklarını yıyor dr a gıttık geçici bir durum sağlık sorunu yok dendı ama kızım gün geçtikçe daha çok yıyor ellerını hep ağzında turnaklarına baktım ıyıden yemış acı oje de önermedı yaşı küçük dıye yaşayan varmı bu durumu nasıl geçer