Kuzeybabyy Elifhakan12 merhaba bebeğiniz küçükse bence büyümesini bekleyebilirsiniz çünkü korkuluklardan baş aşağı sarkıyor yada korkulukları yüksek cm yaptırabilirsiniz yatak kuruldu hazırladım yataga çıktı ve anında baş aşağı eğildi babası zor tuttu maalesef yatagı delerek bariyer taktık bilinçlenene kadar öyle kalıcak yatakta delindi düşmesinden iyidir ama görsel ekliyorum çatılı ayaklı almanızı tavsiye etmem bebekler durmuyo tırmanıyor çünkü ben ayaksız yere sıfır yaptırdım https://imgyukle.com/i/EShmeH https://imgyukle.com/i/EShlcQ
Elifhakan12 Kuzeybabyy 15 aylık. Park beşikte yatmıyor.. Şimdilik yer yatağı yaptım ama yatağı olsa daha iyi gelir diye düşünüyorum
Momanne06 Elifhakan12 hamileyken eşimle birlikte yaptık sanayiden tahtaları aldı 400 e mâl etmiştik 2 güne de bitrmistik ☺şuan 8 ay 13 günlük 5 bucuk aylıktan bu yana kendi yatağında uyuyor bazen yanina uyuya kalıyorum da
Tucix Momanne06 ne güzel yapmışsınız, bizde eşimle beraber yapmayı planlıyoruz, peki kaç aylıktan itibaren orada yatmaya başladı, benim bebeğim henüz küçük de ne zamana yatar acaba diye düşünüyorum ona göre planlayacagız
Kuzeybabyy Elifhakan12 evet çünkü rahat yatmak istiyorlar şimdi sere serpe yatıyor ama önlem alınmalı düşme konusu olursa