Kızlar yaklaşık 10gün önce açtıgım buzdolabına koyduğum hamburger ekmeğinden nagıtla hamburger yaptım bugun. İki saat sonra mide bulantım oldu hala da devam ediyor. Nagıtın tarihine daha 2 ay var. Sizce ekmekten olmuş olma ihtimali varmı? Tadında bi değişiklik yoktu.