pattisanne 3 gün önce spor yaptım mekik squat gibi şimdi sezeryan yerimde yanma var normal mi sizce hastaneyi aradım randevu vermediler doluymuş hep. Sezeryan olalı 1,5 yıl oluyor.
Sare35_ pattisanne canım halen geçmedi ne zaman mekik benzeri bir şey yapmaya kalksam acır bir kaç gün geriliyor ya ister istemez zaten doktorlar boşuna en az 2 sene diyor ya o yüzden
Elisss35 Bu konunun cevabını bende merak ediyorum. Ben ayağımı üşüttüğüm zamanda oluyor yanma değilde agrı arada yanma ama bana doktorum dokularımın çok hassas oldugunu iyileşmemi. Geç olabileceğini söylemişti ama kızım 14. Ayına giricek
Sare35_ Elisss35 ömrümüz boyunca geçmez o usutmuycez kaç yaşına gelirsek gelelim kaç sene geçerse geçsin sızlar
Elisss35 _bahar_ evet bende öyle doktora gitmeyede korkuyorum açıkcası alttan muayenede nefret ediyorum
_bahar_ Elisss35 aynen bende sırf o yüzden erteliyorm. İnşallah bir şey yoktur duyardım eskiden olanlar derdi usutnce ağrır diye o yüzden de normal diye düşünüyorum
Elisss35 _bahar_ bende öyle havalar biraz daha toparlasın gitmeyi düşünüyorum genel bir kontrol açısından