Han-0603 Zara58 yeni bezimizde şuana kadar hiç bi sıkıntı yaşamadık elbette pis olunca alıyorum öyle bırakmıyorum yapmayınca temiz bezi de neden değiştireyim
artcigelin Han-0603 bakteri üretimi diye bir şey var 14 saat boyunca da bezi doldurmuyorsa beslenmesini gözden geçir bence en kötü çişi 14 saatte yapmış olması gerek ne kadarlık bebeğin ki büyük mü
Han-0603 artcigelin 8 aylık bebeğimin uyku problemi olduğu için yemek konusunda hiç bişi yemiyor ben oruç tutunca oda tutar öyle söylim o yüzden sık takip ettiğim zaman temiz olsa almam sadece havalandırma yaparım boştan yere temiz bezi çıkarıp yeni takmam
Beren-2020 Han-0603 ama canim kaka olmasa bile ciş yapmiyor mu 14 saat içinde çişle dolması lazım bezin
Han-0603 Beren-2020 aynen 1 ay sonra bütün tahliller yapılacak bazıları normal diyor çünkü yemiyor emmiyor zorla yani
martinguney Han-0603 iyi de her beslenme esnasinda ya da sonra cis yapiyor zaten nasil dolmuyor o bez gunah cocuga o kadar saat tutulur mu kaka yapmasını mi bekliyorsunuz değiştirmek için m
Tazeanne3 Han-0603 tamam pis bırakmıyo olabilirsin ama ciş yapmaması çok büyük sıkıntı su içmiyomu bu çok büyük bi problem neden hemen yapmıyorlar tahlillerini bence hemen yaptırın bebeğin böbreklerine yazık
Erv Han-0603 cnm bnm bebiste cok az cis yapio doktora goturdum usg cekti temiz cikti idrar kesesi bostu karnini doyurdum biraz bekledikten sonra sonda ile tahlil aldik idrar kulturu temiz cikti kanlarida temiz takip edilecek ama acayip cisi kotu kokuo