Merhaba anneler,
Bebegim dogdugu andan beri mama meme ile beslendi. Sonra sutum azaldı hep mama oldu. Suan her seyden az az da olsa, gun gun istahi da azalsa yiyor. Fakat gece beslenmesini kesemedm. Azalttim. Ornegin gecede 2 kez 90cc iciriyordum simdi 1 kez mama 1 kez suya donduk. Neden kesemedm. Cunku asla geri uykuya daldiramadim. Mama vermedigimde dalmadi. Yani bunun bir zarari var mi bilmiyorum. Mantiken gece yememesi lazim. Sonucta biz gecesinin 3 unde yemiyoruz. Artik bebeklikten cikmak uzere. Aciktigini da sanmiyorum ama bunun ustesinden nasil gelebilirim her uyandiginda su mu verecefim fakat o sekilde uykuya dalmiyor