Kublyhamza Kızlar bugün cinsiyetimizi öğrendik bana kız ismi önerileriniz var mı dinen de uygun olan çok kararsızım yardımcı olabilir misinizzzz
Boncuk21 Kublyhamza aylarca düşündük son ana kadar her isme bir bahane bulduk sonunda Ela koyduk 😂 ama kızıma çok yakıştı naif isim sevdik 🌸
Kublyhamza ikiogulannesiii amine ismine bende beğeniyorum bende amine gülce düşünüyordum ama eşin pek ılımlı değil
Deletedmom_16 Kublyhamza hayrünisa nedir allah aşkınıza yapmayın. El kadar bebeğe böyle isimler niye koyuyorsunuz? Yarın öbür gün okul çağlarında dalga geçtireceksiniz çocuğun ismiyle. Çocuk da etkilenecek, utanacak. Valla yapmayın lütfen
Barlasb10 Kublyhamza çok güzel bi isim kuşağa da hoş geliyor 💕 Türkçe olan isimlere bakabilirsiniz çok güzel isimler var aslında anlamları da bir o kadar güzel oluyor