BigBubble Arkadaşlar bebeğim 12 haftalık bugün rotarix aşı olduk. Hemşire kusma ishal olabileceğini söyledi. Bunlar olmadı çok şükür fakat aşırı bi huzursuzluk ve gaz var. Gaz damlası verilebiliyor mu bilginiz var mı? Aklıma gelmedi sormak 😔
Fatosss11 BigBubble evet ben verıyordum sab simplex emzırdıkten sonra 10 damla verıyordum rahatlatıyordu
BigBubble Htugcea bizde o gün ve sonraki günler de kanlı kaka oldu ve maalesef alerjimiz çıktı. Maflor ile nurse harveys gaz damlası kullanmıştık. 2. Dozu yaptıramadık 😔