Egemeninannesiii Benegim 5.5 aylik enfeksiyon falan cikmadi kaninda ama 38 derece atesi var ve su an fark ettim bingildagi biraz sismis gibi neden olur normal mi internette menenjit diyo nolur cevap verin 1 hafta once bexero oldu
Cankuzuannesi Egemeninannesiii menenjit iki tip virüs var bexero bi tipe iyi geliyor başka bi tipi daha var korkmayın sakin olun ama acile götürün bebeğinizi lütfen çok geçmiş olsun iyi haberler alasınız inşallah 😔🙏🏻
demirboy Egemeninannesiii çöktüğü zaöan susuzluk vs oluyor ama şişmesi ciddi bir durum hemen acile götürmelisiniz
Birannebirbbeek Hemen acile götürün menenjit olarak düşünmeyin bıngıldak şişmesinin daha bir çok nedeni olabilir sakın ihmal etmeyin