Arkadaşlar bebeğim Bana alıştı bensiz uyumuyor yardım edin nolur Nisan da 2 yaşına girecek kaynna yüzündm ayrı odaya alistirmadim sürekli karışıyor beşiğinde uyumuyor beşiğin den yatağıma yanıma yatıyor öylen uykusu olduğunda ne kadar uyursaa uyusun yanında istiyor bensiz uyumuyor ev isini yapamıyorum ,☹️☹️