Deletedmom8453 evet içgüdüsel farkında olmadan doğru yoldan ilerlemişsiniz 😍 ben aman zorlanmasın ben herseyini önüne sereyim derken yanlış yapmışım benim kızım da neredeyse 3 yaşına yakın konuşmaya başladı. Yanı o kafayla devam etsem belki hala konuşmayacaktı çocuğum. 🥲
biz bir de kari koca hic konuşmayız evinn icinde de , ev sessiz sakindir hep, arkadaşım gülmüştü e cocuk niye konuşsun ki demişti 😁 haklı.