Comologgo Kızlarr sezeryan oldum ben 53 gün önce. Henüz adet olmadım. Aşırı akıntım var hatta geçen sabah hamile olsam suyum geldi diyecek kdr geldi. Ve çok kötü kokuyor. Acaba enfeksiyon falan olmuş olabilir mi ? Bu durumu yaşayan oldu mu ne onerirsnz