2,5 yaşında bir oğlum var. Bir süredir aklınıza gelebilecek her şeye ağlıyor ama öyle böyle bir ağlamak değil. Bu akşam yine aynı şekilde 1 saattir bir şeye takılıp ağlıyor. Asla bir oyuncakla oynamıyor. Her şeyi anında kırıyor. Kendini çok güzel ifade ediyor. Yani ifade edemediği için bir problemden kaynaklanmıyor. Çok hırçın ne yapabileceğimizi bilemiyorum. Önerilerinize talibim 🤲🏻