İyi akşamlar anneler, memnun kaldığınız oto koltukları neler, neler kullanıyorsunuz? Camdan dışarıyı görebilecek kadar yüksek olması, 360 derece dönmesi ve yatabilmesi gibi özellikleri olsa fena olmaz. Bu özellikler olmasa da olur vs gibi kullanıp memnun kaldığınız veya şunu alsaydım dedikleriniz varsa da söyleyin lütfen 🌼