Busramrcn cnm bn pek korktgm için doktor tavsiyesi dışnda vermiyorm birşey sadece 3 gündür bugday nişastası su ile pişiriyorm baya kaynatıyorm karnı agrımasın diye gün gün de miktarını arttırıyorm tatlı kaşıgı ile başladım şimdi bi yemek kaşıgı kadr yapıyorm ama katı değil biraz daha duru yapıyorm rahatsz olmasn diye kilosuna etki edecegini umuyorm öglende meyve tadımı yapıyorz elma verdim armt verdim yarından sonra muz başlayacagm sonra ise yogurt en azndn meyve püresi yedirrm