canlarim_12 Kızlar iyi akşamlar hamileliğinde oksapar yada enox yerine arixtra iğne kullanan oldu mu acaba aranızda ?
2prematureannesi canlarim_12 kan sulandırıcı iğne bende kullandım hem hamileyken hemde doğumdan sonra ama çok kötü yakıyor hem iğnesini sokarken hemde iğnenin içindeki sıvı
canlarim_12 2prematureannesi bende kullandım hamileliğim boyunca malesef biliyorum oksapar enox bide arixtra diye bi muadili var bunu kullanan oldu mu onu merak ediyorum
2prematureannesi canlarim_12 benim kullandığım iğne buydu şükür ki geçenlerde bitti inşallah kullanan vardır da sana yardımcı olur canım https://resimyukle.io/r/quoqTByPFI