2,5 yasında bezi kızımın isteğiyle bıraktık ama kaka sorununu aylardır çözemiyoruz altına yapıyor bır ay cok iyiyiz dönem dönem altına yapıyor aynı sıkıntıyı yasayan var mı? Cocuk doktoru 4 yasa kadar boyle seylerle karsılasmak normal dedi çocuk psikologuna mı basvurayım yardımcı olabilecek var mı?