Park yataklar genelde gacır gucur eder bellı sure sonra ona gore dusunun. Dıger turlu memnunum ben kızımı gece yatırıp koyuyorum kendım gec yatıyrm, ben gecınce kalkar yanımıza gelır yatar. Tabı oncesınde de kalkıyor yataktan cıkamadıgı ıcın ıyı oluyor, Ben yatana kadar en azından Düşme tırmanma durumu yok. Sonra olur mu bılmıyrm 17,5 aylık