momyshark1 Kizlar resmen sorumdan cahillik akıyor dalga geçmeyin🥲 uuzzun yıllar sonrasi otobüse binicem yarın ego kartım yok, nerden alabilirim binis fiyatları ne kadar olmuş bilgisi olan varmı😅
Sevimliayicik momyshark1 Metrodan alabilirsin canım binerken zaten satarlar kart ordan alıp ordan da doldurabikirsin hem metroda hem otobüslerde geçerli zaten
0503 momyshark1 canım temassız kartın varsakredi kartı yada banka kartı onlada gidebilir sn benöle yapıyrm
momyshark1 Sevimliayicik çok teşekkür ederim metro gelmemişti aklıma büfelerde satiliyordur belki diyordum 🥰
momyshark1 0503 yaa gerçekten mi öyleyse çok çok iyi olur. Bir arkadaş fazla kesiyor denmiş ozaman ücreti ne kadar oluyor acaba bilginiz var mi
0503 momyshark1 onun hakkında hiö bilgim yok hiç ne kadar kestin ie bakmadım ama burda bakkal normal jart gbi kesiyo demişti
momyshark1 0503 normal biniş ne kadar onu bile bilmiyorum ben en azindna ego kartı bulamazsam yolda kalmam teşekkür ederim bilgi için ☺️