Zelihab ben 9 ay oldu doğum yapalı 3 doz aşımı da doğumdan sonra yaptırdım biontech oldum hiç bi sorun olmadı bebeğimi hemen aşıdan sonra emzirmedim 1 saat sonra falan emzirdim tabiki bu benim kararım ama birşey olur olmaz bilemiyorum doktor açıklama yapıyor zaten ama emin olun çocuğa da antikor geçiyor ve koruyor