Kızlar biz evimizi kiraya verip baska yerde oturuyordk ev sahibi evimizi sattı yeni alanda mayısa kadar çıkın dedi kendi kiracımız 5 senelk kiracı söylüyorz sende ev bak bizi çıkarıyolar baska yerde tutamayz diye hazirandan sonra bakarm çıkarm diyo yokusa sürüyo bizim hukuken hakkımız varmı adamın keyfni bekleyemyz napıcaz bilmiyorm yardmcı olun lütfen